pátek 15. května 2015

Aquatlon - ČSOB HOSTIVAŘSKÝ BĚH

Velmi pěkné závody se uskutečnily včera na golfovém hřišti v Praze v Hostivaři. V rámci akce Hostivařský běh, kde mimo jiné byla také možnost běžet celý závod na boso, se konal aquatlon.

zdroj: Jirka Souček

Pro zpestření jsem mezi dopisováním bakálářské práce a posledními zkouškami, které mě na ČVUTu ještě čekají, vyrazil právě na aquatlonový závod. Na organizaci závodu se podíleli moji kamarádi ze zimního otužování, a tak když jsem se o této události dozvěděl, nemohl jsem chybět.

Do závodu jsem šel s tím, že musím udělat bednu. To se mi nakonec podařilo, když jsem doběhl 2. za triatlonovým kolegou Tomášem Svobodou. Třetí doběhl vítěz hlavního běžeckého závodu, který se uskutečnil asi 1,5 hodiny před samotným aquatlonem, Aleš Drahokoupil.

výsledky Hostivařský běh
výsledky Aquatlon
fotogalerie FB (bohužel jen pro registrované - díky patří Jirkovi Součkovi)


Žádné komentáře:

Okomentovat