pátek 18. července 2014

Premiéra v dálkovém plavání - O Pohár Vltavy

Po mých vleklých problémech s kolenem a věčným běháním-neběháním jsem se rozhodl vyzkoušet si nějaký závod v dálkovém plavání.

Původně jsem se chtěl postavit na start už u nás v Boleveckým rybníku nebo v Ejpovicích, ale v tomto termínu jsem už měl naplánované soustředění v Livignu. Rychle jsem hledal, kde bych si to vynahradil a další závod jsem našel v Praze.

Byla to vůbec moje první zkušenost s dálkovým plaváním, a tak jsem se neodvážil se hned přihlásit do hlavního závodu na 5 km, ale zatím jen na 3 km. Teplota řeky Vltavy se pohybovala mezi 16 a 17°C. Nebylo to žádné kafe, při těchto teplotách jsem z triatlonu zvyklý na povolený neoprén, ale přibyl mi teď trochu nějaký podkožní tuček, takže jsem s tím neměl zase takový problém. :)

Plavali se 3 okruhy, tam proti proudu, zpátky po proudu. Začátek jsem rozjel rychle, jak jsem zvyklý z triatlonových závodů a rychle jsem se dostal na první pozici. Postupně jsem ale musel trochu zvolnit, protože bych to takovým tempem do konce jen těžko vydržel. I tak se ale ke mně nikdo nepřibližoval, naopak jsem si náskok stále zvyšoval. Vyhrál jsem v čase 33:25 a druhému v pořadí jsem nadělil přes 4 min. Chci poděkovat celé mé rodině, která neváhala a jela mě na tento můj závod povzbudit. Bylo to pro mě celé velmi příjemné, ačkoliv moc dobře vím, že v hlavní kategorii na 5 km bych si asi ani neškrtl..



výsledky

Žádné komentáře:

Okomentovat