pondělí 14. července 2014

Vysokohorské soustředění v Livignu

Před čtyřmi dny jsem se vrátil z vydařeného vysokohorského soustředění v Itálii. Sílu a motivaci do další části sezóny nám poskytlo alpské středisko Livigno, které leží asi 1800 m.n.m. Výborné podmínky pro trénování tam nalézá spousta sportovců, ať už to jsou běžci, lyžaři, veslaři, triatlonisti nebo cyklisti. Zahlédli jsme například oba bratry Brownlee, Nicol Spirig, Zdeňka Štybara nebo třeba Petera Northuga.

S plaváním to tam bylo bohužel trochu složitější, protože bazén byl v Livignu zavřený a my museli  přes hory dojíždět do asi 35 km vzdáleného městečka  Pontresina. Jednou jsme také v neoprenu okusili ledové jezero ve Sv. Mořici. Netušili jsme, jakou teplotu může mít, ale strážník, který šel kolem, se nás ptal, jestli náhodou netrénujeme na ten závod otužilců, které měli být o týden později (takže obrázek o teplotě jsme si udělali sami). :)

 Na kole jsme pár vrcholků zdolali, ale nijak jsme to nepřeháněli, bylo totiž důležité odchodit dobře i ostatní tréninkové fáze toho dne. Počasí nám celkem přálo až na poslední dny, kdy nám zima zalézala až za nehty a my museli cyklistické úseky odjezdit v tamějších tunelech. Naštěstí ale bylo v bočně odkrytých tunelech alespoň trochu sucho a v 5°C jsme trénink v pořádku zvládli.

 U běhu se mi na soustředění bohužel potvrdil můj stávající problém s kolenem. Je to nepříjemná skutečnost, která kříží mé plány do sezóny. Ještě ale stále věřím, že se s tím dá něco dělat. I když jsem toho už zkusil spoustu, stále mám ještě nějaké tipy, které by mi snad mohli pomoci.

 Kvůli momentální situaci plánuji, že si letos dám nějaké závody v dálkovém plavání a možná i nějaké závody na MTB. A kdo ví, třeba ještě stihnu konec triatlonové sezóny a překvapím. :)

FOTOGALERIE

Žádné komentáře:

Okomentovat