pondělí 28. července 2014

Plavecké závody v Jablonci nad Nisou - O'STYLE Cup


V sobotu jsem se představil na dalším závodě českého poháru v dálkovém plavání. Nyní se závod konal na přehradě v Jablonci, kde to moc dobře znám z triatlonových závodů. Řekl jsem si, že musím jít postupně, a proto jsem se po 3 km ve Vltavě zapsal na o něco delší trať – na 5 km.

Plavali se 4 okruhy (4x1,25km). Závod mě tentokrát bavil o něco více, protože již neplaval celý závod sám, jako na Vltavě. Hned od startu jsem to rozjel velmi svižně a vytvořil si ještě s jedním plavcem malý náskok, který jsme si nějakou dobu drželi. Až asi po   2 km nás doplaval 3. muž a plaval s námi. Necelý kilometr před cílem jsme mu ale opět uplavali a bylo pomalu jistý, že o první místo si to rozdáme jen my dva. Pokusil jsem se o několik nástupů, ale pokaždé neúspěšně. Smířil jsem se s tím, že závod rozhodne až závěrečný sprint. Asi 200 m před cílem jsem za to vzal. Nějakou dobu soupeř držel mé tempo a plavali jsme bok po boku. Poté jsem viděl, jak jeho rychlost polevuje a už jsem si říkal: ,,je to dobrý, mám ho na lopatě“. On se mi ale jen na chvíli schoval do nohou a vyčkával. Asi třicet metrů před cílem opět vystartoval a dostal se na moji úroveň. V posledních metrech jsem už moc nevnímal a nechal jsem tam všechno, ale nevyšlo to a já o pouhopouhou půl vteřinu skončil druhý.

Byla pro mě další dobrá zkušenost. Poznal jsem také, že nejen v triatlonu, ale také v dálkovém plavání ve vodě dochází k různým tahanicím a kulišárnám, které jsou na hraně, možná i za hranou pravidel.. Ale to holt k tomu asi patří. J



1 komentář:

  1. Gratulace a mám dotaz :D sou tam taky nějaký finanční premie?? Jony :D

    OdpovědětVymazat