pátek 12. července 2013

předzávodní info z Palamós

Po týdenním soustředění v rakouských Alpách jsem se doma moc neohřál a vyrazil jsem na můj první světový pohár v triatlonu do Palamós. Na startovku jsem se dostal díky výměně za Přému Švarce, takže mu tímto ještě jednou děkuji. 

Cestu jsem si naplánoval společně s Tomášem Řenčem. Letěli jsme z Prahy do Barcelony se společností Vueling. V Barceloně jsme měli rezervované auto, ale evidentně to byla vůbec ta nejlevnější půjčovna, protože když jsme dorazili na místo, byl před námi zástup asi 20 lidí a my jsme si museli počkat téměř 2 hodiny. Naštěstí jsme se dočkali a do malé vozu Opel Corsa jsme se se dvěma koly akorát vešli. V Palamós jsme měli domluvené ubytování přes jednu agenturu, kde jsou k dispozici pokoje v bytech normálních lidí. Našli jsme pokoj u jednoho manželského páru, který má byt asi jen 200 m od startu závodu. Pokoj, ve kterém bydlíme je velmi malý, ale na přespání bohatě stačí a hostitelé jsou velmi příjemní a hodní. Máme v ceně také snídani, obědy si vaříme v kuchyni, večeři taky a nebo zajdeme někam do místní restaurace. Dnes jsme si byli projet cyklistickou trať, kde jsme se potkali s Honzou Čelůstkou. Cyklistické okruhy vedou úzkými uličkami města, je zde hodně ostrých zatáček, kanálů a děr. Několik menších kopečků jen potvrzují, že trať je velmi technicky náročná a menší skupina při závodě bude mít spíše výhodu. Oficiální plavání na trati bylo naplánované hned po kole, a tak jsme neváhali. Moře jsem čekal o dost teplejší, má pouze 20,9°C, takže neopreny nebudou těsně povoleny. Večer jsme ještě byli na triatlonovém Briefingu, kde jsme se potkali s Radkou Vodičkovou a Vendy Frintovou, a kde jsem se dozvěděli detaily k nedělnímu závodu.

Na závod se hodně těším, ale zároveň z něho mám obrovský respekt. Je to největší sportovní akce, na které jsem kdy byl. Startujeme v neděli v pravé poledne. Držte nám palce! :)





Žádné komentáře:

Okomentovat