úterý 16. července 2013

SP v Palamós - den D


Můj první ,,svěťák“ je za mnou a já jen můžu přemýšlet, co příště udělat jinak a lépe. Na start jsem se postavil s nejvyšším startovním číslem 74. Na pláži jsem si moc vybírat nemohl a zabral jsem na modrém koberci poslední volné místo. Na plavání se mi nedařilo tak, jak jsem byl doposud zvyklý a vybíhal jsem z vody asi na až 25. pozici. Na kole jsem nestihl první skupinu. ale náš druhý balík dobře spolupracoval a vedoucí závodníky dojel. Bohužel se potom téměř přestalo šlapat a byli jsme dojeti ještě několika dalšímu lidmi ze zadu. V posledním kole toho pár triatlonistů využilo, odtrhli se od hlavního pole a nakonec si do depa přivezli náskok asi 40 vteřin. Bylo jasné, že rozhodovat bude běh. Měl jsem chuť se porvat o co nejlepší umístění. Rychle jsem přezul boty a vyběhl na 10 km dlouhou trať. Od začátku se mi nedařilo najít dobré běžecké tempo a postupně jsem se ztrácel mezi ostatními závodníky. Byl to snad můj nejhorší běžecký výkon, který jsem letos předvedl. Nejlépe z našich skončila dopoledne Vendy Frintová, která bylo těsně pod bednou na 4. místě, pak Honza Čelůstka 36., Tomáš Řenč 40. a já uzavřel první padesátku. výsledky ; článek z iHned.cz; video (jsem vidět 1:51-56 :) )

Žádné komentáře:

Okomentovat