neděle 15. července 2012

Příprava v šumavském prostředí

Měl jsem 14 dní pokoj od závodění, a tak jsem konečně mohl zase na sobě trochu zapracovat. Vydal jsem se na pár dní na Špičák (1068 m.n.m) blízko Železné Rudy. Věrného pomocníka mi dělal Vojta Dědek. Do auta jsme naskládali silniční i horská kola. Cílem této výpravy bylo trochu potrénovat v kopcích a provětrat bika po místních vrcholech. Nejvyšší zdolaný bod byla hora Ostrý (1293 m.n.m), na kterou jsme vystoupali po velikých balvanech s kolama na zádech, ten výhled ale za tu dřinu určitě stál.

Myslím, že horské soustředění splnilo svůj účel. Nyní už opět pokračuji v trénincích v Plzni. Příští týden mě čeká EP v Ženevě, důležitý závod, na který bych se chtěl dobře připravit. Dnes jsem poskytl azyl u mě doma  mému triatlonovému kolegovi Kubovi Kršňákovi, takže by chuť do trénování měla být zase o něco větší.

Žádné komentáře:

Okomentovat