pondělí 9. července 2012

Nespokojenost z EP v Holtenu


Přesun z posledního závodu na Taiwanu mi umožnil pouze jeden tréninkový den doma a už jsem opět jel na další závod do Nizozemska, snahou bylo splnění kriterií pro ME K23 (tzn. top20). Do Holtenu jsem se podíval po třech letech, kdy jsem zavzpomínal, jak jsem bojoval o co nejlepší umístění na ME juniorů.

Na startovní molo jsem se postavil se startovním číslem 54. Při startu jsem trochu zaváhal, ale po chvíli jsem si vybojoval dobrou pozici a před bojí jsem se pohyboval asi na 5.místě, nicméně obeplavat první bojí mi dělalo větší problémy, než jsem čekal, a tak po pár pohlavcích a pěsťovek jsem se propadl asi až na 20.místo a ztratil kontakt s čelní skupinou. V druhém plaveckém okruhu jsem se dostal na první pozici druhé skupinky a snažil mezeru doplavat, ale neúspěšně. Na kole se vytvořil 14-ti členný balík, já jsem aktivně jezdil ve druhém, do kterého se nakonec dostalo asi 30 atletů. Společně se mnou tam ještě byli další dva Češi, Kuba Kršňák a Tomáš Řenč. Do depa jsem vjížděl poměrně vepředu, ale školácky jsem přeběhl mé místo pro odložení kola a špatně jsem nazul boty, což znamenalo, že jsem na běh vybíhal poslední. Při běhu jsem se necítil špatně, viděl jsem před sebou dlouhou šňůru závodníků a postupně jsem je zbíhal. Ze začátku mě trochu standartně píchalo v boku, ale to jsem po čase rozdýchal a hnal se kupředu. Pak to ale přišlo, objevil se mi problém, který mě už potkal na MS v Budapešti a loni na ČP v Táboře. Velké křeče do břicha mě nutily téměř zastavit, honily se mi hlavou myšlenky, zda závod nezabalím. Křeče sílily, a tak mě nezbylo nic jiného, než abych na 6.km odskočil do pole s kukuřicí, které jsem zrovna míjel. Pomohlo mi to ale jen na chvíli, a tak jsem do cíle doběhl až na 45. místě. Nejlépe běžel Kuba a skončil 24., Tomáš chvíli po něm na 33.místě.  výsledky

Teď mě čeká těžší tréninkový blok, mám 14 dní do dalšího závodu. Rád bych se dostal na startovku do Ženevy, kde bude má poslední šance vyjet si místo pro ME. Dnes večer odjíždím do horského prostředí na Šumavu, sparinga mi bude dělat Vojta Dědek a od čtvrtka možná i Kuba Janoušek s Přemkem Švarcem, který tvrdě dře na OH v Londýně.

Žádné komentáře:

Okomentovat