neděle 1. července 2012

TT YILAN (TPE) - AMS


V Taipei jsem výkon z Darmstadtu nezopakoval. Škoda, ale není se čemu divit. Od posledního závodu 3. 6. jsem se potýkal s geodézií, mechanikou, hydraulikou…klasické zkouškové období a taky lehkou virózou, které se díky probdělým studijním nocím ne a ne zbavit.
Nominace na AMS na poslední chvíli mě hodně potěšila, ale bohužel nezastihla v optimální pohodě. Chvíli jsem si i pohrával s myšlenkou v klidu dokončit II. ročník, dát se dohromady  a soustředit se na EP v Holtenu. Ale kdy se mi naskytne podobná šance?
Jsem rád, že jsem závodil, avšak místní počasí nebylo pro vysoké tempo, které nás tu čekalo, úplně ideální. Teplota vody se pohybovala kolem 31°C, teplota vzduchu byla ještě o několik stupňů vyšší. Vysoká vlhkost to vše ještě umocňovala.
Vyplaval jsem s Tomášem Řenčem v top10, na kole se hodně taktizovalo, takže náskok z vody, skupinka pronásledovatelů, v které byl Lukáš Kočař, nás asi po 10km dostihla. Běh už pak byl boj o přežití, kde jsem se těšil na každou namočenou houbu nebo láhev s vodou, které pro nás organizátoři připravili po každém 1.25 km.. naštěstí. Spousta borců se do cíle ani nedostala. Nejlépe zvládl závod Lukáš, který běžel v tomto počasí fantasticky a obsadil bronzovou pozici. S Tomášem jsem se na trati dlouho mydlil, chvíli měl více sil on, pak zase já. Nakonec on doběhl 14. a já na 16. místě. Martin Novák bohužel kvůli zdravotním problémům závod nedokončil.
Atmosféra byla bezva a Lenka s p. Horčicem nám vytvořili skvělé zázemí. Díky Lukášovi jsme ještě bojovali o medaili v týmech, kterou bychom i vybojovali, kdyby se závod řídil podle klasických pravidel a sčítali by se časy závodníků a ne jejich umístění. Silně za nás bojovala trenérka Lenka Kovářová, ale protest, který podala byl s největší pravděpodobností zamítnut.
Teď musím zvládnou časový posun, protože 7. 7. startuju v Holtenu. Pořád je ve hře šance nominovat se na ME do 23 let. Věřím, že všechno už  bude jen lepší.

výsledky

Žádné komentáře:

Okomentovat