čtvrtek 22. října 2015

Konečně zase na běžeckých závodech

Uběhl nějaký čas od doby, kdy jsem se naposledy podíval na běžecké závody. Ale tenhle víkend jsem zvládl rovnou dva. :)


Běh Borským Parkem (facebook)

Tradiční přespolní běh, na který se rok od roku schází stále více závodníků, se konal v sobotu v Plzni. Do hlavního závodu mužů se přihlásilo přes 80 běžců. Nejlepší z nich lákala finanční prémie, která byla vyhlášená pro 5 nejrychlejších mužů a žen. I díky tomu bylo o konkurenci postaráno.

Závod jsem chtěl rozběhnout pomaleji a pak postupně tempo stupňovat, ale nechal jsem se strhnout s davem. V půlce závodu (3 km) jsem už měl dost, ale viděl jsem, že i ostatní kolem mě trochu ztrácejí dech. Do cílové ,,rovinky" (byl to celkem kopeček) jsem běžel na 7. - 9. místě. Jsem rád, že jsem se ještě dokázal zmáčknout a pro to 7. místo si doběhnout. I cílový čas nebyl s porovnáním z minulých let vůbec špatný.

Výsledky BBP ; Fotogalerie: 1. odkaz,  2. odkaz

City Cross Run - Prague (facebook)

V neděli jsem vyrazil na závody do Prahy. Letos se konal 2. ročník a na startovní pole se postavilo více jak 1400 běžců. Vedení trasy trochu vyplývá z názvu akce. Část vedla zajímavými architektonickými místy a část vedla různými parky a lesy. Vystřídaly se téměř všechny možné povrchy a terény. Zpestřením bylo také například průběh tramvají u Planetária ve Stromovce.

Nechtěl jsem zkoušet, co všechno moje kolena po takové pauze vydrží, a tak jsem se rozhodl pro štafetu za Salming Running Team. Běžel jsem 2. úsek, který měřil 9,1 km. Štafetu mi předal kolega z týmu Václav Culka. Hlavní pro mě bylo si závod užít. Nakonec ale přece jen převládla touha závodit. I když jsem tušil, že to mezi štafetami na bednu asi stačit nebude, tak jsem si chtěl alespoň zaběhnout dobrý čas. Nakonec to ve štafetách stačilo na pěkné 6. místo a na 2. nejrychlejší čas ve 2. úseku. Závod jsem běžel v botkách Salming Distance, v kterých se mi běhá skvěle. Do příště to ale bude chtít už sáhnout po modelu Trail, který by byl na tuto trať ideální.

Děkuji celému týmu Salming za parádní akci a za poskytnutí příjemného zázemí.

(*ve výsledcích je chyba - s parťákem Vaškem máme prohozené úseky)

Žádné komentáře:

Okomentovat