středa 2. dubna 2014

Nová výzbroj na sezónu 2014

 Letos jsem nelenil a připravil se na sezónu novým sportovním vybavením. 

Společnost Lawi, která šije oblečení pro spoustu sportovců v mnoha sportovních odvětví, představila na letošní rok nové závodní kombinézy pro triatlonisty. Díky novému materiálu Shark se kvalita dresu vyrovná světovým značkám. Zatím jsem v ní nezávodil, ale nemůžu se dočkat. Dostal jsem totiž zprávu od Přemka Švarce, který ji testuje na závodech SP na Novém Zélandu, že se v ní plave na jedničku. Zatím oceňuji především její pohodlnost. Kombinéza dokonale přilne k tělu a přitom nikde neškrtí. Také se mi libí dobrá délka šňůrky na zádech, díky které nemám problém si dres sám zapnout a zase rozepnout. Také cyklistické dresy a kraťasy jsou parádní. Konečně budeme s klukama ze Slavie VŠ Plzeň vypadat jako tým nejen na trénincích, ale i na závodech. :) 

K tomu jsem si letos nechal sestavit v dílně pana Řenče (cyklo-renc.cz) nové kolo Felt, které jezdí téměř samo a zatím šlape, jak švýcarské hodinky. J





Žádné komentáře:

Okomentovat