pondělí 7. dubna 2014

Aquatlon v Praze

 Jsou to asi dva roky, co jsem byl naposledy na aquatlonovém závodě. Loni jsem kvůli svému zranění žádný nezvládl. Letos to přes zimu nebylo o moc lepší, přes 4 měsíce jsem nemohl běhat, ale stihl jsem se hodit do kupy a závodu se zúčastnit. Po více jak půl roce to byl můj první běžecký závod, a tak očekávání nebyla příliš vysoká. Navíc minulý týden jsem měl poměrně náročný z důvodu přípravy na mnohem důležitější závody, které mě čekají za 2 týdny v Brazílii.

Plavalo se 800m VZ na bazénu v Podolí a po krátké pauze se běželo 5km na nedalekém atletickém oválu Děkanka.

Zaplaval jsem to, co jsem od sebe čekal. Čas 9:05 je na hranici mého osobního maxima a s výkonem tedy můžu být spokojený. Po plavecké části jsem před během držel průběžnou třetí příčku za 1. Jakubem Kočařem a 2. Jakubem Powadou. Věděl jsem ale, že to dnes na stupně vítězů nebude, protože za mnou bylo pár výborných běžců (například Jirka Kalus a Martin Debnar), před kterými bych snad musel mít minutový náskok, abych odstup udržel. Nic jsem ale předčasně nevzdával, mohlo se stát cokoliv. Do běžeckého závodu jsem šel s tím, že nemám co ztratit. 

V plánu jsem měl držet se parťáků z Plzně,  Kuby Janouška a Honzy Majera, a když to půjde, tempo ke konci vystupňovat. Přece jenom už jsem trochu pozapomněl, jak bolí pětka na dráze, a tak jsem se nikam nehnal. Rozběhli jsme to ale asi až moc opatrně a to se taky projevilo na výsledném čase. Do cíle jsem doběhl na 6. místě v čase 16:36. Není to nic úžasného, ale ti co ví, jak vypadala moje zimní příprava, pochopí, že můžu být spokojen. J

Byla to pěkná slunečná neděle. Vím, že to muselo být pořadatelsky velmi náročné. Přece jenom bylo na startovní listině přes 250 jmen. Přesto mě trochu mrzelo, že se sotva půl hodinový závod vlekl téměř celý den. :/

Žádné komentáře:

Okomentovat