čtvrtek 22. srpna 2013

MČR Lipno - čekal jsem od sebe o trochu víc..

Po třítýdenním závodním odpočinku jsem se opět postavil na start. V Lipně nad Vltavou se konalo Mistroství ČR v olympijském triatlonu, což přispělo k velmi nabitému poli výborných triatlonistů. Pořadatelé pro nás připravili velmi náročnou trať, a tak se očekávala velká bitva, kde plavecká část téměř vůbec nerozhodovala.

 Na start hlavního závodu se postavilo okolo 50 mužů. V Lipenské přehradě se plavalo 1500 m ve 2 okruzích bez vylézání, což mi vyhovuje o něco více. V plavecké části jsem nezahálel a z vody jsem vylézal v úvodní trojici, která měla na hlavní favority (Ospalý,Čelůstka a Švarc) náskok téměř 40 vteřin. Náskok se mi celkem hodil, protože hned na začátku cyklistické části nás čekal 2 km dlouhý kopec, který jsem si takto mohl vyjet v klidu svým tempem a zbytečně se nezahltit. Na vrcholu stoupání se utvořila vedoucí skupina čítající 6 lidí(já,Volár,Čelůstka,Ospalý,Kočař a Kubínek) a já již tušil, že to bude velice obtížné to v téhle skupince vyjet ještě 4x. Hned ve druhém okruhu se tak stalo, kluci za to vzali a já jejich tempu již nestačil. Po chvíli z této skupiny odpadl ještě Filip Ospalý, který měl smůlu a píchl přední kolo. Propadl jsem se do druhé skupiny, která mi vyhovovala daleko více a s nimi jsem dojel až do depa. Na běh jsem vyběhl hned za Přemkem Švarcem, ale z jeho úprku mi jen rozbolela hlava. Prvních 5 km jsem se spíše vzpamatovával z náročné cyklistiky a nechal si téměř všechny soupeře utéct. Zbylých 5 km už bylo o něco lepší a trochu své tempo stupňoval. Dokonce jsem kilometr před cílem zjistil, že mám ještě na dosah bednu v kategorii do 23 let. Ten mi ale nestačil, a tak jsem v mé kategorii sbíral oblíbenou bramboru se ztrátou 12 sekund na 3. místo. Celkově jsem skončil 10.

 Čekal jsem od sebe o trochu víc, hlavně v běhu, protože poslední tréninky před závodem nebyly vůbec špatné. Třeba si spravím chuť tento víkend. V sobotu mě čeká MČR štafet a v neděli Evropský pohár, oba závody se konají v Karlových Varech.

VÝSLEDKY ; VIDEO (ČT SPORT) ; FOTOGALERIE

Žádné komentáře:

Okomentovat