středa 30. května 2012

TT PODĚBRADY (0.7-30-7)


Mám za sebou AMČR v Poděbradech. Na start se postavilo 181 triatletů, takže účast byla opravdu hojná. Na plavání se nic zázračného neudálo, vybíhal jsem sice první z vody, ale za mnou se táhl dlouhý had ostatních závodníků, takže náskok jsem měl téměř nulový. Na kole musel jet každý za svoje, ikdyž né všem se to úplně dařilo a museli je rozhodčí jezdící na motorce často rozhánět a některé z nich i na krátký čas zastavit za porušení pravidel hákování (někteří z nich v tom byli však nevinně). Cyklistická trať mi moc nevyhovovala, protože to byla naprostá ,,placka" tam a zpět, a víc tak podporovala závodníky s časovkářskými speciály, který jsem si zatím nepořídil. :) Na běh jsem vybíhal až z 12. pozice, ale svižným tempem jsem se po 4km prodral na průběžné 5. místo, nicméně jsem si za sebou táhl 2 mé soupeře, které se mi nepodařilo setřást a ve finiši mi chyběly síly, které jsem vložil do úvodní části běhu a oba mě nakonec porazili. V cíli tedy až 7. místo a 5. mezi akademiky. S výkonem, který jsem předvedl jsem spokojený, hlavně s během, ale zároveň jsem velmi zklamaný, protože jsem se nenominoval na AMS na Tajwan. Je škoda, že tento nominační závod byl naprosto odlišný, než ten na který se z téhle nominace pojede. Nominace pak mohla dopadnout zcela jinak. Avšak chápu ty, kteří o ní rozhodovali, protože v tento termín nebyl jiný závod, který by závodu na Tajwanu odpovídal. Třeba to vyjde příště.
muzi_absolutne.pdf  |  muzi_AMCR.pdf

Žádné komentáře:

Okomentovat