úterý 22. května 2012

TT Forst (1.0-22-7.5)



V neděli jsem měl na programu 2. závod německé LBS ligy, který se jel ve Forstu. Tento závod jsem chtěl zpočátku vynechat, abych se mohl připravit na pro mě důležitější závod v Poděbradech, který se koná již tento víkend a kde se budou rozdělovat divoké karty na akademické MS. Bohužel kvůli zranění, které postihlo některé atlety z mého týmu, jsem nastoupil na start i zde. Tento závod týmů se jel trochu jiným způsobem, než jsme zvyklí. Jednotlivé týmy (5 závodníků) za sebou startovaly intervalově po 20s. Nevýhoda byla, když například jeden závodník z týmu je výrazněji horší, než ostatní, zbývající pak na něj musí čekat, protože z depa musejí na další disciplínu všichni vyrážet pohromadě. Kluky z mého týmu jsem příliš neznal, a tak jsem nevěděl co od závodu čekat. Závod probíhal asi takhle. V jezeře jsem se spíše koupal než plaval a ztratili jsme tam skoro 2 minuty na nejrychlejší. Kolo jsme jeli slušně, ale přesto jsme i tam nějaké ty vteřiny ztratili a po cyklistice nám patřila průběžně 6. příčka. Naštěstí se běh ukázal jako spása pro náš tým, všichni jsme běželi vyrovnaně a postupně jsme smazávali desítky vteřin na soupeře před námi. V cíli to nakonec stačilo na 3. místo, se kterým jsem velice spokojen. ! výsledky 1.ligy ! ostatní výsledky !

Žádné komentáře:

Okomentovat