pondělí 6. června 2016

MČR v dálkovém plavání - Plzeň

Každým rokem mi tahle akce z různých důvodů unikala. Letos mi to ale konečně vyšlo. Sice jsem uprostřed zkouškového období a nemám moc času na sport, přišel jsem si alespoň trochu vyčistit hlavu na Bolevecký rybník. 

Zúčastnil jsem se sobotního závodu na 5 km. Na start se postavilo skoro 50 mužů. Snaha organizátorů byla, aby si opravdu každý plaval za svý, a tak se startovalo intervalově po 1 minutě. První dva okruhy (ze čtyř) se mi plavalo velmi dobře a byl jsem plný sil, poté mi ale začalo trochu docházet a poslední stovky metrů jsem už jen bojoval s křečema do prstů u nohou a do paže. Nakonec jsem ale zvládl i závěrečný finiš a jsem se svým výkonem spokojený. 

S výsledným časem 1:07:22 jsem se zařadil mezi muži na 16. místo. Vzhledem k tomu, že přede mnou byli jen mladší závodníci, tak jsem ve své kategorii 24 - 29 let dokonce zvítězil. Nejlepší plavci byli o dvě třídy jinde, ale se svým aktuálním plaveckým objemem (cca 4 km/týden) jsem snad ani nemohl čekat více. :)

výsledky

Žádné komentáře:

Okomentovat