neděle 10. dubna 2016

Pražský aquatlon - ČP

foto: Tereza Zimovjanová
Po dvou letech jsem se opět postavil na start ČP v aquatlonu (0,4 - 5,2) a bylo to moc fajn. Věděl jsem, že jen stěží mohu pomýšlet na stupně vítězů. Mnohem silnější byl však pro mne pocit znovu zažít závodní atmosféru mezi pravými triatlonisty. Přestože na startu mužů a žen chybělo několik předních českých jmen, díky dorosteneckým a juniorským kategoriím byla konkurence velmi slušná.

Na plavání jsem měl nahlášený 5. nejlepší čas. Trochu s překvapením jsem ale v čase 4:30 doplaval na 2. místě za nejrychlejším Štěpánem Zahradníkem. Za mnou to bylo ale pěkně našlapaný (další čtyři borci byli za mnou v pěti sekundách). 
Na běhu jsem vůbec netušil, jak na tom jsem, ale příliš jsem si nevěřil. Kvůli střídavým problémům s koleny nemám moc naběháno, a tak jsem za svými běžeckými výkony dost zaostával. Nicméně jsem to chtěl zkusit a alespoň 1. okruh (ze 4) se pokusit udržet s nejlepšími. To se mi sice podařilo, ale nebyla to asi dobrá volba. V dalších kolech jsem zpomaloval a postupně se přes mě dostalo několik běžců. Do cíle jsem doběhl (2 s za svým týmovým kolegou Pavlem Patákem) celkově na 10. místě a ve své kategorii na 6. místě. Dostal jsem lekci. S tím ale co mám natrénováno, mohu být se sebou spokojený. Věřím, že další závody budou už jen lepší. 

Příští týden nejspíš vyrazím na aquatlonové MČR do Jablonce nad Nisou, kde budou o něco spravedlivější vzdálenosti (800 m plavání a 5000 m běh). Tak snad se i přes jistě silnější konkurenci porvu o lepší umístění. :)

výsledky



Žádné komentáře:

Okomentovat