středa 9. prosince 2015

Otužilecké závody - Hradec Králové

Na začátku prosince (5.12.) jsem se zúčastnil dalšího otužileckého závodu v Hradci Královém. Tentokrát už na vzdálenost 500 m. Plavalo se v řece Labe, takže jsme měli první půlku závodu i s mírným protiproudem. Bylo krásné slunečné počasí, možná i proto zde byla velmi hojná účast.

Do vody jsem vlezl necelou minutu před startem, abych se stihl ještě trochu rozdýchat a poté už jsem jen čekal na ,,výstřel." Z Plzně jsem ponaučil a proto jsem začal hezky zvolna. Tam jsem poznal, jaké to je, když začátek přepálíte. Tělo pak daleko rychleji tuhne. Člověk totiž necítí, že by se přehříval a dech mu stačí, takže je v pokušení za to pořádně vzít. V ledové vodě, jak jsem se přesvědčil, to ale funguje jinak. :) Závod jsem nakonec zvládl velmi dobře a trať na 500 m jsem vyhrál.

výsledky

Žádné komentáře:

Okomentovat