čtvrtek 21. srpna 2014

City triatlon Karlovy Vary - zpět na pódiu


V sobotu jsem se postavil na start české poháru v Karlových Varech. Přestože se většina předních českých triatlonistů připravovala na prestižnější nedělní evropský pohár a tento ČP vynechala, čítalo startovní pole přes 100 lidí.

Plaveckou část jsem zvládl dobře. Na bóji jsem byl mezi prvními a potom se mi už začalo dařit ostatním uplavávat a náskok postupně navyšovat. Do depa jsem vbíhal s 20 vteřinovým náskokem na Lukáše Maiwaeldera a Víťu Kučeru. Podařilo se mi velmi rychle svléknout neoprén a vypálil jsem s kolem z depa vstříc karlovarské nelehké cyklistické trati. Nechtěl jsem na nikoho čekat a tak jsem jel nadoraz a doufal, že si malý náskok udržím až do běhu. Můj plán bohužel nevyšel a na asi 10.km mě dojel Lukáš. Spolu jsme vytvořili dobrou dvojici a už nás nikdo další nesjel. Ke konci cyklistiky mi Lukáš nastoupil, aby si před během na mě vytvořil malý náskok. Nechtěl jsem mu to dát zadarmo, a tak jsem se hnal za ním. Před druhým depem měl na mě náskok jen pár metrů, ale podle rozhodčího seskočil z kola o trochu později a vyžádal si malou penalizaci. Díky tomu jsem do depa vbíhal na prvním místě. Malý náskok mi moc dlouho nevydržel a po 500 m šel Lukáš opět přede mě. Jeho tempo jsem vůbec nezachytil a po prvním ze dvou běžeckých okruhů jsem měl na něj ztrátu okolo 25 s a tlačil se na mě Víťa Kučera. Ve druhém okruhu jsem ale své tempo udržel a do cíle doběhl na druhém místě 9 vteřin za prvním Lukášem Maiwaelderem.

Po velmi dlouhé době jsem se tak postavil na stupně vítězů českého poháru v triatlonu. :)

výsledky

Žádné komentáře:

Okomentovat