úterý 10. září 2013

Náhlá změna plánů - na MS do Londýna nejedu

Měl jsem v plánu se zúčastnit Mistrovství světa v aquatlonu v Londýně, ale bohužel moje tělo bylo proti.

Minulé úterý jsem se konečně začal prokousávat z menší chřipky, kterou jsem si pravděpodobně vysloužil z chladného závodu v Karlových Varech. Ve středu jsem už odtrénoval všechny tří disciplíny, a tak vypadalo, že bych se za těch pár dní mohl ještě na závod dobře připravit. Letenky, ubytování, dopravu z letiště a podobně, vše jsem si ve středu zařídil. Ve čtvrtek ale bylo najednou všechno jinak. Při běžeckém tréninku jsem ucítil velkou bolest a píchání v koleni. I když jsem byl jen necelé 2 km od domova, nebyl už jsem schopen domů doběhnout a musel jsem dojít pěšky. Řekl jsem si, že koleno nechám v klidu a uvidím další den ráno, jestli se neuklidní. Když jsem se vzbudil, zjistil jsem, že jsem na tom ještě hůř a stěží chodím. Byl jsem tedy nucen vše zrušit.

Teď mě čeká povinná tréninková pauza a pak se uvidí..

Žádné komentáře:

Okomentovat