pátek 8. března 2013

Mezikanárské období

9.2. jsem se vrátil z povedeného soustředění na Fuerteventuře. Ten měsíc utekl jako voda. Stihl jsem krátké reprezentační soustředění v Nymburku, kde jsme odběhali už poměrně velmi svižné tréninky v tunelu. Minulý víkend jsem si zpestřil přípravné období závody ČP v běhu na lyžích v Novém Městě na Moravě a pomohl tak našemu lyžařskému oddílu Sport Clubu Plzeň k průběžnému 4. místu v soutěži družstev. V půlce února jsem také zahájil ve škole letní semestr, a tak jsem na rozjezd trávil více času v Praze, kde mi v dalším tréninku velmi pomáhalo využívání posilovny a sauny ve Family Fitness Šípková na Zličíně.

Zítra odlétám opět na Kanárské ostrovy, tentokrát na ostrov Gran Canaria. Doufám, že soustředění bude minimálně tak zdařilé, jako bylo to předchozí a těším se na další zdolané tréninkové kilometry s dobrou partou triatlonistů.

Žádné komentáře:

Okomentovat