neděle 20. ledna 2013

Lyžařský závod 15 km Šumavou


O víkendu jsem se po měsíci opět postavil na běžky. Naposledy jsem na nich stál na ČP na Mísečkách, který se uskutečnil před Vánoci. Na Špičáku na Šumavě se konal dvoudenní závod. V sobotu se jelo 15 km klasickou technikou a doběhl jsem celkově 5. (2. v krajském přeboru). V neděli bylo na programu opět 15 km, ale tentokrát volnou technikou a skončil jsem celkově 3. (3. v kraj. př.). Po dlouhé době mi na krku zase visela medaile, takže i když to byl pouze malý krajský závod, měl jsem z toho velkou radost. 

V lednu se už na lyže pravděpodobně nedostanu, protože 26.1. odlétám společně s reprezentačním výběrem do 23 let na první soustředění do ,,tepla".

2 komentáře:

  1. Gratulace! a kdo bude volit? Vojta na to sám nestačí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju. :) Volby naštěstí stihnu ještě v pátek..

    OdpovědětVymazat