úterý 15. května 2012

TT Waiblingen (0.5-20-5.5)




Mám za sebou první triatlon v letošní sezóně. V sobotu, den před závodem, jsem vyrazil do německého Waiblingenu, kde se konal 1.závod LBS ligy v triatlonu. Společně se mnou jeli také Vojta Dědek, Kuba Janoušek a v dalším autě ještě Lukáš Maiwaelder a Jitka Šimáková, všichni jezdíme za ALZ-Sigmaringen. Další den se v 1.lize na startu představilo kolem 70 závodníků. Startovalo se intervalově po 20s, ve venkovním bazénu se z jednoho konce plavalo cik-cak na druhý a dohromady 500m. Následoval přeběh 300m do depa, na kole nás pak čekala velmi vlnitá a technická trať, která se jela ve 3 okruzích. V cyklistické části nebyl povolený hák, a tak každý musel jet sám za sebe, jak nejlépe dokáže. Běžecká trať se pak vinula podél řeky a po zpevněných cestách v parku ve 2 okruzích. Plavání v tomto závodě vůbec nerozhodovalo, a tak se o nejlepší umístění bojovalo hlavně mezi výbornými cyklisty a běžci. Hodně jsem makal na cyklistice, protože to je moje slabší stránka a byl jsem překvapen s poměrně dobrým časem, bohužel to pak bylo velmi znát na běhu. Závod jsem dokončil na 15. místě, mezi slušně našlápnutým startovním polem. Na úvod sezóny to je pro mě celkem příznivý výsledek.
  výsledky 1.ligy / ostatní výsledky

Žádné komentáře:

Okomentovat