neděle 11. března 2012

Semifinále MČR družstev

Včera jsem jel podpořit plzeňský klub Slavii VŠ Plzeň v semifinále MČR družstev do pražského bazénu v Podolí.Zde se utkalo celkem 16 nejlepších týmů z Čech (8 týmů v kategorii mužů a 8 týmů v kategorii žen.) Já byl povolám na trať 1500m volným způsobem. Mým cílem bylo vylepšit si svůj loňský osobní rekord, který činil 17:43. Na bloky jsem vystoupal až po odplavaných 11 disciplínách, takže jsem se už do vody hodně těšil. Plavalo se mi velmi dobře, žádný křeče do břicha ani do nohou, jak tomu bylo na loňských závodech. Věřil jsem, že mi na závěr zbyde ještě dost sil na to, abych porazil jednoho z mých soupeřů plavajícího vedle mně na dráze. V polovině závodu mi trochu poodplaval a dostal se o tělo přede mně. Věřil jsem si na závěr, a tak jsem udržoval stále stejné tempo. V poslední stovce jsem dal do toho všechno. Pomalu jsem se přibližoval a překvapilo mě kolik energie mi ještě zbylo. V posledních metrech však už na mě taky došlo, přestal jsem se přibližovat a bohužel jsem dohmátl o 8 desetin později. Na časomíře jsem spatřil čas 17:35. S časem jsem spokojený a věřím, že na sobě ještě zapracuji a podaří se mi ho vylepšit ve finále, které se koná 21.-22.4. v Plzni. Podrobnější výsledky.

Žádné komentáře:

Okomentovat